Wednesday, September 15, 2010

TRAGEDI HARI RAYA

malamraya
aku cuba membantu yang termampu ,tapi ternyata takde pe yg leyh aku tolong.hahahaha

rayapertama 
tak pat pegi sembahyang raya .hujan lebat yg amat .org nga sembahyang ,aku dgn family ,makan !
yeah!

rayakedua
sabtu an ,,,plan balek pagi ...tp ada masalah teknikal sket. dipendekkan cerita, ramai saudaramara beraya .ada la yg aku kenal ,yg aku barukenal... yg baru nakusya pon ada.hahahaha
(dilanda saket pwot yg teramat sgt)

rayaketiga
ahad ..bertolak balek umah ,sambil singgah beraya  umah adik arwah nenek ..mcm bese la ibaratnya.
raya je mesti dtg ..
sampai umah dah bzy kne sambut tetamu ,makcik aku ngn family suami dy ..
(maseh saket pwot)

rayakeempat 
isnin?? rasa agak janggal kerana tak payah bgun sahur cz spanjang pose ,,aku kat umah jee .
hahahah.agak unik di situ . 
bangun je tgk naruto the movie the legend of stone gelel .
malam uh ,,maseng2 duk rapat2 tgk permulaan cter momok the movie .dah ujung2 ,,ketawa jee/
(adaa saket agy)

rayakelima
selasa .xde pe yg menarik cuma ayah dah start keje .bangun tgk naruto gak ,,haha
ape naseb .mlm tgk syurga cinta.itu jee.

No comments:

Post a Comment