Thursday, September 30, 2010

Terkezut !!!

"lampu neon mentari kuda unicorn"

sebenarnya bukan uh aku nak terjemahkan.

bermula dari tarikh
24/9/2010 ...sempena open house umah aku .
aku tak sangke la yg sorg kawan aku nie akan datang dan kesudian dia ,mengterharukan aku .
(tatabahasa salah uh)
sebelum nie dia pnah wat sesuatu yang aku rasa dia damn aku mcm nama kelas aku DEM .
tapi ternyata tak ..
thanks pada dia kerana sudi hadir .
dan keesokannya pon pergi beraya bersama .
haha ..

kalau kau bace ,
thanks coz kau dah mematangkan aku utk kawal prangai aku .
(sebenarnye pew aku cakap??)

dan lagi satu pemberitahuan ..
AKU KAWAN DENGAN SEMUA ORANG.
lau dalam kelas ,,semua aku kawan .
tiada pilih kasih.
mcm Rosyam Nor la plak ..
haha ..

pape pon ..tak kire ko atau org len ..
bantu lah aku berdikari kat negeri dan tempat yg baru 2tahun aku selami ..
iaitu Johor Bahru dan kawasan yg sewaktu dengannya..
eceh ..

akhir kata ..
majulah aku utk negara ...

No comments:

Post a Comment