Saturday, January 29, 2011

mood nak menaip menaip.

Assalamualaikum ,
detik ini ,aku rasa memang sangat rajin untuk menaip tentang apa apa kisah sekalipun.

mula mula sekali ,
aku rasa cuti yang akan menjelma ini bakal aku isi sebaiknya.
dengan countdown dua test bila naik cuti nanti .
aku tak nak sia sia kan cuti kali ini .

aku harap jugak cuti kali ini dapat aku isi dengan ,,,,
latihan lesen kelas D .haha .
of cos la kereta kan ...
lesen L tinggal lagi 2 bulan je .
bagi mengelakkan kena keluar duit untuk renew ,,
aku kena usaha supaya dapat cepat habiskan.

hari ini juga satu pengalaman buat aku tersenyum menjelma .
saje je aku taip nama gadis yang aku admired time darjah 5,
sampai lah last aku kat KEM .
berbalik semula ,
aku taip lah nama dia dekat Google Search ,
ENTER !!!
jumpa jugak walaupun tak tau tempat spesifik dia belajar katner.
tapi sekarang dia jadi fasilitator sebuah agensi motivasi .
sedang menuntut dalam ,,
Degree In E-Business and Management .
aku tengok wajah berseri seri dia tak berubah langsung .
makin hati aku melekat untuk dia .
aku jew muka dah macam bapak orang .
hahaaha .

tapi aku tak berapa pasti hati dia milik siapa .
dan aku yakin dan percaya .
dia lah gadis yang takkan tinggalkan tudung walaupun keluar kemana mana .
dari darjah 5 ,,
darjah 6 aku mula langkah ,
tapi macam macam gosip aku dengar .
dia kelas ke-2 ,aku ke-7 ...
masa form3 ,aku jumpa dia masa Solat Terawih je .
itupun segan nak tegur .
lepas ni ,wajah dia dan perwatakan dia akan menghantui hidup aku kembali .

aku pun tak tahu kenapa aku still masih suka dekat dia dan masih mencari
tentang apa yang dia lakukan walaupun aku tak pernah nak sembang ngn dia .
tapi JODOH DI TANGAN ALLAH.
apa pun boleh jadi .

paling penting yang aku suka dekat dia adalah ,,,
dia sentiasa ingat Allah .
bukan rupa semata mata .

-itulah kisah yang takde kena mengena dengan tajuk-

No comments:

Post a Comment