Saturday, January 22, 2011

assalamualaikum dan selamat sejahtera .

agak lama jugak aku tak update blog nie .
rindu uh pon ada la jugak .
tapi disebabkan kesibukan sering melanda ,
terpaksa lupakan niat nak menaip kejadah semua nie .
haha

first of all ,
dalam minggu2 selama aku tak update blog ,
mcm2 jadi dekat aku .
mcm2 jatuh pon dapat rasa .
hehehe .

actually ada suatu hari aku lepak kat kantin .
terpandang seorang gadis istimewa dengan bisunya .
sangat indah ciptaan Allah .
aku ngan dia jadi bertentang mata dari jauh jew..
hehe
lepas uh aku yang angau sendiri .

mulalah angan2 aku nak berpasangan dengan gadis yang kekurangan
dari segi berkata2.
sebab aku nie pon jenis malas bercakap lebih .
orang tye sepatahjawab sepatah .
andai kata dijodohkan dengan gadis bisu .
aku terima sangat2 ,
aku tak kisah gadis uh bisu .
janji sedap mata memandang ,hati pun ikhlas.

kadang2 pikir jugak ape kesannya pada mase depan .
tapi sejak hari uh aku dah macam nekad ,
mcam rasa yang aku sangat bahagia jika dapat gadis bisu.
sebab tak de sape akan mulakan pergaduhan .
heheh


satu cerita lagi ,
dalam masa aku sibuk ngan dunia realiti ,
kat dunia maya nie timbul satu,
'social network' yang baru .
1malaysia.com 
agak baru .
macam best .huhu

oke lah .setakat  ini jew .sekian...

No comments:

Post a Comment