Monday, November 29, 2010

turun semester .

kenapa tajuk atas uh ??
ape cer an ??
sebenarnya sesuatu telah berlaku dalam pengajian aku di Politeknik Johor Bahru.
semester3 jun2010 menghidupkan suatu pengalaman baru pada aku.
aku gagal 3 modul.

Peranti Mekatronik
Kajidaya Mesin
Kajidaya Bahan

dengan keputusan yang serupa bikin .
aku maseh tak layak ke Latihan Industri.
puncannya , mengikut syarat ,
42 jumlah jam kredit.
aku hanya dapat 41 jumlah jam kredit .
mula2 uh tak puas ati arr coz kurang 1 jam kredit je.
tapi aku dah mula redha .

aku bukan macam kebanyakan student .
berjaya dalam percubaan pertama .
memang subjek yang ku gagal uh aku terasa beban sangat .

mase exam aku dah yakin boleh jawab.
tapi takdir Allah ,
tak leh dipertikai .
aku secara automatik dalam group turun sem.
dari DEM Julai2009
kepada
DEM Januari2010.

aku dah mule faham ,
aku kena belajar dua kali baru aku betul2 faham 
ape itu mekatronik dengan lebih lagi.

semoga dengan 4 modul yang akan aku pelajari 
bermula 1 Dis 2010 
aku dapat berjaya hendaknya.

aku harap hanya 4 ssujek ar
boleh try tingkat kan pointer n HPNM  aku.
amin~

Pengajaran
: belajar dengan tekun,pasti berjaya:

No comments:

Post a Comment