Monday, November 22, 2010

Berpindah Ke Kuaters -->

merujuk perkara di atas .saya selaku seorang insan anak kepada pegawai keselamatan kerajaan akan bepindah ke lubuk asal saya .hahahhaha
agak selekeh kot ayat atas uh.
sebenarnya aku dah nak pindah ke dalam perumahan polis.
dulu duduk kem polis .
skang up sikit
Perumahan Ibupejabat Polis Daerah.

jadi aku untuk minggu nie sebuk sikit
nak menguruskan ..
menguruskan ape??
badan ke ??
haha.
menguruskan barang2 untuk di bawa pindah.
mane yang tak perlu aku kena buang o jual kat lori.
ala,,,yang kutip2 barang terpakai uh .

tak kesah lah bapew dye nak amek .
janji tak semak untuk umah yang kali ketiga berpindah.
kena pandai setting barang la lagaknya
hahaha

jadi ,,
penantian minggu nie...
KEPUTUSAN SEMESTER3,
PELUANG MENJALANI LATIHAN INDUSTRI,
yang paling penting....
BERPINDAH KE RUMAH BARU

No comments:

Post a Comment