Monday, July 12, 2010

bahana spain !

setelah sebulan kejohanan berlansung ..
aku dari awal telah yakin yang SPAIN akan menjadi JUARA ..
walaupun ada sedikit gusar bila lawan mereka pasukan hebat2,,
apatah lagi bila kalah pada SWITZERLAND..
pedih amat time uh..

segala pahit ,,suke dan duke telah aku hadapi ..
walau pada dasar aku tak tgok pon perlawanan mereka semasa peringkat kumpulan..

kemenengan mereka yang tipis dalam setiap perlawanan sudah cukup
asal menang jee ..
HAHA....

tapi pada perlawanan akhir pagi tadi buat aku respect giler kat
tak lain tak bukan
captain!
IKER CASILLAS

dia teramat terbaik!
tahniah coz dapat SARUNG TANGAN EMAS..
dan 
ANDRES INIESTA
tahniah digelar PEMAIN TERBAIK..

tiada kekecewaan dalam pertemuan kali ini..
pesembahn SPAIN memukau !
kecekapan CASILLAS,
membanggakan aku sbg penyokong SPAIN !

IKER CASILLAS


ANDRES INIESTA

*berharap MALAYSIA akan mengikut jejak langkah SEPANYOL

*SEPANYOL menjadi pasukan ke - 8,
memnangi Piala Dunia.

No comments:

Post a Comment