Saturday, July 17, 2010

*keluhan di hari minggu*

mula2 nak bagtahu yang sume kata2 nie dilahirkan dari keadaan sekeliling aku.
selama seminggu aku perhati gelagat manusia.paling aku anti adalah gelagat mber aku yang baru je ada kapel.perangai mereka,,mereka,,mereka berubah sekelip mata.
kalau dulu tak payah awek uh di bantu sangat,,sekarang dah sampai tahap hangin kat mber sendiri..
tak tahu lah pe nak jadi..aku ucap tahniah lah kat mereka,,mereka dan mereka uh .
pnat selama nie aku jadi kawan baik kau,kau dan kau.orang lain ada gak kapel.
kawan tak lupe pon.setiap masalah ngn kapel tak pon babitkan kawan.
minggu malas bagi aku nie semakin merebak kerana pandangan lecturer kepada dak2 kelas aku tinggi teramat tinggi...mentang2 kitorg blajar diploma.setakat baru masuk je pon.kne la refresh alek sume benda yg perlu.
nie nak keje endah tak endah.dah la baru mgajar! wat kami,,kami,,kami pening.
macam kami,,kami,,kami nie geng ko je eh ??
satu perkara lagi,,,lain kali lau dah malas cakap je.tak payah nak reject resume pelajar bulat2.unit latihan industri dah limitkan sampai 16/7,,,bantu jela lau kesalahan uh sikit je dan membabitkan diri sendiri.
nie tros reject cm x bsalah pape.saje la t dak2 DEM3 dapat busuk! nak marah ,,pensyarah.aduyai!
macam sial ! perangai sesetengah!
aku homat,,hormat gak,,,tapi berpada la nak suh pelajar hormat an..

p/s: lau nak mgajar senang..g tanjung rambutan o pusat serenti !

No comments:

Post a Comment