Monday, July 19, 2010

.....SEPIKU RASA HATI KU ....

malam nie aku nak layan lagu jiwang2 coz si dia dah kembali dgn perkataan "kenapa saya rindukan awk??".perh,,sebak lak rasa ati nie.padan muke gak kat dia coz nak lepaskan aku.tau pon dy rindu aku.dia tak tau yg aku rindu gler dkt dy,,bagai nak mati.nseb bek ada adik agkt aku,,family,,n mber2...aku mmg tak dapat lupe dy.da bertahun kot aku sayang dy.knape dy terlalu baik nak fikirkan happiness aku jew??katanya tanggungjawab aku besar cz aku anak pertama,,dy pon same.takkan tak ley pikir.tp ttg cinta nie aku pikir.sehebat mane pon cara kite bcinte,ada jgak yg putos dtgah jalan.mcm mber aku.sampai siap tolong cat kan umah awek dy time pose.aleh2 putos gak.hahhahaahhha.dunia,,,kau tunjukkan aku jalan ke akhirat tanpa rasa sesal kerana terlalu berdosaa!

No comments:

Post a Comment