Sunday, July 11, 2010

SEBUAH PERHITUNGAN DALAM CINTA

kau muncul sewaktu aku mencari cinta sejati.tetapi aku belum dapat menerima cinta kau,,
bila aku sedar,kau milik aku sebagai kekasih setelah kita bertengkar.
aku pun mulamenjadikan kau harapan aku untuk terus percaya kau cinta sejati aku,
telah aku pertahan selama beberapa bulan.
dari kau masih di bangku sekolah.
hingga kau menempuh alam dunia baru.
aku tetap menanti,,,
namun telah tiba saat perjalanan sebagai seorang anak menjadi halangan.
dalam menjalani sebuah cinta.
bukan aku mengeluh..
tapi aku perlukan sesuatu yang menambahkan keyakinan aku pada cinta dan jodoh.
memang sukar nak aku jelaskan.
mulakan lah kisah aku dan dia dengan sebuah pernikahan.
percintaan tanpa ikatan amat rapuh.
tempoh 5tahun,,
mampukah aku utk yakin memiliki kau??
berserah sajelah,,,,,
aku terlalu banyak lelah ketika bersama kau..

*tak tahu pe aku tulis,,pahamkan sendiri..
kepada yang komen,
terima kasih atas pendapat mu.*
*ini hidup aku*

No comments:

Post a Comment