Thursday, July 15, 2010

jenama terkenal bukan mudah menarik perhatian masyarakat.lau perangai dah cm sial,sape2 pon tak nak bersama.tak faham aku dgn perangai masing2.bukan nak kutok sape2,tapi kenyataan.aku cukup tak suke lau ada orang uh dulu boikot gler2 ttg sesuatu tapi tbe2 dy termakan kata2 sendiri .pe cer uh?pening saja aku fikir.
cara aku nie bukan nak tiru saper2 ,,tapi mg dah malas nak pikir pape tros je taip ttg sume hal yg remeh dijadikan kekecohan setiap umat di sekeliling! bukan marah atau memboikot gak.
tapi peristiwa kejam yg menimpa diri aku pon berkait rapat.
aku mengharapkan dia tapi dia terlalu baik utk aku sehingga wat keputusan yg tak sanggop aku terima.
kerana selisih keluarga,,dia mengalah!
perh ,,aku pon hormat jela...
ini jela yg dapat aku cerita kan.....

No comments:

Post a Comment