Sunday, July 11, 2010

~SEBUAH KENANGAN DALAM KEHIDUPAN~

bermula dari tahun 1991..
sehingga tahun 2006..
aku menetap dan membesar di Kem Briged Tengah, Cheras, Selangor..
bayangkan selama 15tahun aku hidup kat sana...

tiba saat bulan Disember 2006..
detik di mana aku terpaksa berpindah ke Balai Polis Wangsa Maju,KL..

dengan di iringi 2 buah trak yang membawa muatan rumah aku..
sayu je tinggalkan Kem tersebut..

kemudian setelah 8bulan aku menetap di sana..
satu lagi babak pertukaran berlaku..
kali ini agak rumit prosesnya..

ayah aku ditukarkan ke Balai Polis Seri Alam,JOHOR...
semakin perit aku rasa..
terpaksa membuat permohonan asrama di SMT Setapak,KL..
pada hal mase aku duduk dekat BPWM uh..
just jalan kaki je...
tapi aku fikir yang semua nie ada hikmahnya..

Sekarang,,,dah dekat 3 tahun aku menetap di Masai ni...
aku pon dapatlah...
polteknik yang paling dekat an..
POLITEKNIK JOHOR BAHRU,
PASIR GUDANG...

*aku rasa happy walaupun hidup begini*

2 comments:

  1. satu aku nk cakap ,
    jauh prjlanan luas pmndangan.
    mne taw kau dpt kmpul moment2 dkt tmpat kau brada skrang.
    skurng2nye kau msih di bumi yg fana nie.

    ReplyDelete
  2. HAHA ,,
    thanks dear,,
    aku dah lame terapkan pon

    ReplyDelete