Sunday, July 11, 2010

PERHUBUNGAN BERSAMA HARAPAN

"pada senyummu ,,
pada tawamu kaseh ,,
pada kebahagiaanku,,
warna hidup ini"

lagu nie aku tujukan kat adq angkat aku yang aku yg aku tak akan lepaskan!
walau pe pon yg terjadi dik ..
abg tgk kamu dah lame .
dari kamu f1 ag..
(time ue aku f2)

hahahahaah,,
pe yg best ttg dy .
dy manyak sedarkan aku ..
kapeL tak selalu kekal ..

cuma yang peliknya dy ada bf ...
mayb pgalaman mematangkan diri ..
means aku nie kira mendampingi gf org la...
dari pemikiran aku ..

tapi pe ada hal ..??
aku tetap sayang dy .
tak lebih dari seorng adik ,,
tak kurg dari seorang kawan..........

aku masef igt mesej dy dkt aku
"adq nak abg ,,sbg abg ,,adq takot adq dah permainkan ati abg"

abg tak kesah pon dik .
abg pon anggap adq jee..
tak lebih..

*pesanan itu tadi dibawakan khas oleh Ayen Mencapai Chemist*

No comments:

Post a Comment